Skaisle Jatalniece
pirms 3 gadiem
Manā sapratnē - nu labi - godīgi atzīšos - pēc Ziedoņa ieteikuma - šī ir simbolisma luga ar dziļu dziļiem zemtekstiem
Pēc autores un IR-ā Tišheizeres aprakstītā , man jau ir izveidojies priekšstats, ka uz skatuves ir par daudz košuma un par maz skaidras domas jeb idejas
Skaisle Jatalniece
pirms 3 gadiem
Tāpat kā literatūrā, tā arī izrādēs mīlēšanās , jeb nu labi - seksa ainas ir tādi pārbaudes akmeņi, no kuriem tomēr vēlams izvairīties. Nepatika man izrāde Mcenskas ....
Maija Bardot
pirms 3 gadiem
Manuprāt, Radzobes kundzei vajadzētu atvainoties video māksliniekam -8 un gaismu māksliniekam Oskaram Pauliņam.
Ir mazliet pārsteidzoši, kā cilvēks kurš ir teātra kritiķis, teātra zinātnieks, Teātra un kino katedras vadītājs, vairākus gadus bijis Spēlmaņu nakts žūrijas loceklis, profesionālis, kurš piedalās lemšanā par gada gaismu mākslinieka un gada video mākslinieka titulu, neatšķir video projekciju no prožektora gaismas un var uzrakstīt, ka:
“.. gaismu mākslinieks Oskars Pauliņš uz aizvērta priekškara kā ekrāna sarīkojis draudošu un vienlaikus savā monumentalitātē aizraujošu ugunsgrēka skatu: no dūmainas miglas izlokās vareni liesmu kūļi; it kā vēja nesti tie tiecas augšup, bet tiem seko jauns uguns vilnis.”
Iespējams, Latvijas teātrim vērtīgāk būtu bijis nevis tikt vaļā no Džilindžera, bet tikt pie svaigas kritiķu paaudzes.
Teātris
09.10.2019
3
Subjektīvas pārdomas par operas "Spēlēju, dancoju" iestudējumu