Lea Fournier
pirms 3 gadiem
Skaisle Jatalniece
pirms 3 gadiem
Parasti es kreņķējos, ja nevaru dabūt to , ko gribu , tāpēc es trenējos negribēt to, ko nevaru dabūt - piemēram, seriālu ar jrt aktieriem. Galu galā - Keišs nekad nav bijis mans aktieris, bet Zariņas mēmo skraidīšanu un valstīšanos pa skatuvi es jau atskatījos Mielastā. Tur arī šādus tādus plikumus , kuri uz mani tomēr iespaidu neatstāja, redzēju.
Tā kā jā - tā kaut kā, gaidu īsto teātri. Keišs ļoti skaisti Spēlmanu naktī pateica , ka ilgojoties pēc mums - skatītājiem. Es to ļoti personīgi uztvēru, noticēju.
K G
pirms 3 gadiem
Vēl interesētu, kura autora rokai pieder policistes naktsvizīte "studijā" un epizode ar jūraslauvu un kūku. Episki krindžīgākie momenti. Varbut domāts kā podjobka citādi "smug" materiālam, nedaudz izsist no pompozā, selfimportant ritma, bet, nu
K G
pirms 3 gadiem
Oliniete
pirms 3 gadiem
Mazliet jau realitātes tomēr vajag pat seriālā. Kas attiecas uz recenzijas autori, tad nesaprotu, kas tās par tādām mistiskām bailēm no PSRS seriāliem, kam piedēvē vecmodības, lētuma un konveijertipa aktierdarba pieskaņu. Vai tiešām te domāts ikoniskais "Ilgais ceļš kāpās?" Latvijā veidotie seriāli bija iespēja ražot vēl pāris mākslas filmu gadā papildus tradicionālajām 7. Un mūsējie nekad nav bijuši ar seju dubļos. Pārsaukt mākslas filmas par aktierfilmām bija tāda lingvistiska kaprīze, kuru nekad neesmu sapratusi. Tad jājautā Arvīdam Krievam un Sarmītei Ēlertei. Mākslas filma tomēr iezīmē zināmu kvalitāti, kamēr aktierfilma var būt da jebkas.
Armisande Lase
pirms 3 gadiem
K G
pirms 3 gadiem
K G
pirms 3 gadiem
Runājošās galvas. Katrā kadrā pa divi, pa divi, viens pret otru, un runā, un runā. Šis, lūk, manuprāt ir režisora fēleris, jo nezina elementāru tehniku, kadra uzbūves un dinamikas principus. Tā teikt "kino valodu", ar kuru jāstrādā līdzās runātajam tekstam.
SPOLER ALERT
Un noslēgums? Neproporcionāls visa materiāla buildupam; kā recenzijā saka - show, don't tell. Sajūta, ka spēlēt var mūžīgi un beigās visiem vajadzētu aiziet tālēs kā 9 1/2, bet, nu, skatītājam tas būtu antiklimaktiski, tamdēļ vārdiski uz pirkstiem jāparāda, kas tas bija.
Skaņa. Kkas nav līdz galam atrisināts ar ieskaņošanu un apskaņošanu.
Toties ir virkne vizuālu atradumu - gan filmētāja/montētāja acs, gan pēkšņas nianses, kuras ir pamanītas un izmantotas (nevis neizmantotas). Kamera un vizualitāte.
Kā arī BEIDZOT kaut kas, kas, jā, ir par mūsdienām. Iespēja redzēt sevi "no malas", tas taču ir interesanti. Tamdēļ vien atpogāju maciņu. Bet nākamreiz ieteiktu autoram nebūt lepnam un tomēr bišķ pamācīties tehniku
PĒC TĒMAS SAISTĪTI RAKSTI
0
Ginta Zilbaloža animācijas filma "Straume" iekļauta Kannu konkursa programmā
Režisora Ginta Zilbaloža jaunā animācijas filma "Straume" atlasīta 77. Kannu kinofestivāla konkursa programmā "Īpašais skatiens", kļūstot par pirmo Latvijas pilnmetrāžas animācijas filmu, kas iekļauta Kannu festivāla konkursā.
Kino
08.12.2020
8
Te kādreiz bija teātris