kolibri
pirms 6 gadiem
Arī bez cilvēka ir notikušas un turpina notikt krasas un neatgriezeniskas izmaiņas (kaut vai tepat, Latvijā, kur atsevišķos novados starp 13 un 17 gs. ir pilnīgi tukšs kultūrslānis, jo starp agrākiem un vēlākiem kultivējamas zemes slāņiem, ir tīra smilts - tātad, ekoloģiska katastrofa attiecīgajā laikā attiecīgajā vietā dzīvojušajiem cilvēkiem/dzīvniekiem/augiem), kur vaininieks ir pati "daba". vai tas ir labāk? vai tas ir "normāli"? vai tas ir tikpat "slikti"?
tas pats arī attiecībā uz līdzcilvēkiem - ļaudīm, tāpat kā ekosistēmai kopumā - ir brīnišķīga spēja pielāgoties (ne vienmēr labvēlīgi tiem, kuri ietekmē, bet tomēr). Mēģinājums to noturēt nemainīgu ir vienlīdzīgs tā iebāšanai geto, kolonizēšanai.
romanovska.irina
pirms 6 gadiem
dzimmijs13
pirms 6 gadiem
Šobrīd, šķiet, atkal raksturīga tendence kanibālismu vispār noklusēt. Bet principā, ja pieiet no pozīcijas - "mitoloģijā nepastāv nodalījuma starp cilvēkiem, zemi, dzīviem un nedzīviem organismiem un dabas parādībām, jo visā mīt tā pati dzīvība, viss ir savienots" - tad principā, lai cik tas neskanētu vulgāri, ja jau var ēst nomedītu cūku, tad kāpēc nevar ēst ienaidnieku?
Bet rāmis ainavai vispār kolosāls - atgādina skatu no vecas itāļu filmas "Sinjors Robinsons", kur ierāmēja jūras ainavu, lai skatītos "kino". Jā, par kino, vai minētā filma "Utu" ir kādā onlaina saitā?
PĒC TĒMAS SAISTĪTI RAKSTI
0
Valters Ščerbinskis: Man patīk lasīt
Nacionālā enciklopēdija ir autonoma Latvijas Nacionālās bibliotēkas sastāvdaļa, bibliotēka un tās darbinieki nodrošina redakcijas praktisko funkciju īstenošanu. Visu šo darbu vada un pieskata vēsturnieks Valters Ščerbinskis, kas amatā stājies jau pirms četriem gadiem.
Zināšanas
21.05.2013
5
Paradīzes kāwanatanga