Gunta Klivere
pirms 5 gadiem
Autors ir uzķēris latviešu patiešam provinciālās bailes no modernās pasaules realitātēm- mēs protam žēlot tikai paši sevi, bet uzticēties nespējam pat sev.
Ivars Tillers
pirms 5 gadiem
Nepstāv tāda vienota "modernās pasales realitāte", jo pasaulē ir daudzas valstis, piemēram, Japāna, kura īsteno Rietumiem diametrāli pretēju stratēģiju, un atsakās upurēt savu kultūras un etnisko identitāti, uzņemot kardināli atšķirīgu un, acīm redzams, nesavietojamu kultūru sabiedrību, kas noārdītu šīs blīvi apdzīvotās valsts fenomenāli augsto cilvēkkapitālu. Tas ir vienīgi politiskās gribas jautājums, ko Japāna ir atkārtoti paudusi, uzskatot par nācijas intetesēm nesvarīgiem no ārienes nākošus apvainojumus ksenofobijā.
Nē, tad nav provinciālusms, un mums ir pamats baidīties, jo ir gan pašu sāpīgā pieredze, turklāt ar etniskās un kultūras atšķirību ziņā pasaules kontekstā salīdzinoši mazatšķirīgas tautas masveida imigrāciju, gan Rietumeiropas modeļi, kur pusgadsimta laikā elite ir ielikusi pamatus, lai savu valstu tautas ilgtermiņā nenovēršami kļūtu par minoritāti savā zemē.
Ivars Tillers
pirms 5 gadiem
Sintija Druva
pirms 5 gadiem
Rasma Eglīte
pirms 5 gadiem
Adrians Cibulskis
pirms 5 gadiem
Saeimas balsojums arī parāda, ka zilie ar sarkanajiem ir par to, lai Eiropā būtu vairāk melno un brūno.
LK
pirms 5 gadiem
Didzis Kadaks
pirms 5 gadiem
p.s. pievienojos visam ko argumentēti aprakstījis Mareks Sarnovskis un apbrīnoju viņu par pacietību, kuras man pietrūkst.
Mareks_Sarnovskis
pirms 5 gadiem
2. Tekstā tendenciozi izvairās no problēmu izcelsmes. Operē tikai ar "ne no kā notiekošo" kā ar nenoliedzamu realitāti. Konceptuāli ASV jeb simboliskie Rietumi un ANO, NATO, ES (autora prāt - elitārais klubs) ir cieši ņēmuši dalību šo politisko realitāšu radīšanā. Autors piedāvā leģitimizēt sabiedrībā Latvijas "ķīlnieka" statusu.
3. Autors Islāmu vērtē kā alternatīvu sabiedriskās eksistences formu. Tā kādreiz vērtēja komunismu. Islāms neparedz sekulāru realitāti, valsts un reliģijas nošķiršanu, utt. jebko alternatīvu Dieva gribai. Autoram ir viegli pamanāma, spilgta neizpratne par pausto domu atskaites (izejas) punktiem.
4. Nožēlojami ir lasīt nekvalitatīvu daiļliteratūru ar pretenciozitāti uz mūsdienu sociālpolitisku analīzi. Necieņa pret lasītāju. Nekāda koordināšu koncepta reliģijā, profilēts jēgu un saturu skaidrojums auditorijai, manipulatīva objektivitātes upurēšana māksliniecisko risinājumu vārdā. Sarkankreisa liberālisma koordinātu plakne. Nekāda sakara ar klasisko liberalismu, uz ko naivi pretendē portāls.
juve
pirms 5 gadiem
Pastnieks
pirms 5 gadiem
Mareks_Sarnovskis
pirms 5 gadiem
Matiss Zarkevics
pirms 5 gadiem
Viena ipatniba, piemeram, ir klitora apgraizisana. Cik patikami butu, ja mes to varetu ieviest Latvija! Jo jebkadi argumenti PRET ir tikai un vienigi bailes no svesa, ksenofobija un rasisms.
Vel deretu ieviest goda slepkavibas! Ja Latviesu sieviete ir apkaunojusi gimenes godu, tad vina ir janogalina. Autoram tacu nebutu iebildumu, vai ne? Jo autors nav ksenofobisks rasists.
Ari pret navessodu kas draud katram, kurs so religiju pametis, var iebilst tikai ksenofobisks rasists, un tu, Latvieti, tacu negribi but ksenofobisks rasists vai ne? Nee, tu gribi butu internacionals kosmopolits, jo tev ir kauns par savu mazo valsti, kauns pasam par sevi - tu gribi izplust un pazust lielaja lauzu masa, kur mes visi esam vienadi, kur nav robezu, nav nekadu atskiribu... Pazust un aizmirsties...
Hermanis tomer bija izcili trapigs ar saviem slavenajiem vardiem, ka kaut kur sis viss jau ir redzets. Pirms gadu desmitiem sadi pasi cilveki butu ar pukem sagaidijusi Padomju tankus un ar putam uz lupam kliegusi par tautu draudzibu un vienlidzibu!
Pēteris
pirms 5 gadiem
Ne vārda par imigrantu masām vai par mūsu kultūras kapitulāciju. Tieši otrādāk – tiek pieminēta migrantu nepieciešamība iekļauties sabiedrībā, sekot tās paražām. Citēju dokumenta 32. punktu (zem 16. mērķa): "Mēs apņemamies atbalstīt iekļaujošu un vienotu sabiedrību, dodot iespējas migrantiem kļūt
par aktīviem sabiedrības locekļiem un sekmējot abpusēju iesaisti starp uzņemošajām
kopienām un migrantiem to tiesību un pienākumu īstenošanā, tostarp ievērojot nacionālos
tiesību aktus un mērķa valsts paražas." Uzsveru: "ievērojot nacionālos tiesību aktus un mērķa valsts paražas". Protams, tas pieprasa sabiedrību, kas vispār ir gatava pieņemt integrētu migrantu, un varbūt Jūs esat arī pret to, bet ir aplami teikt, ka pakta tekstā ir mājieni par uzņemošās valsts kultūras mazvērtību vai kas tamlīdzīgs.
Migrācija savā būtībā ir starptautisks jautājums. Lūk ir piedāvāts starptautisks sadarbības plāns. Ja Latvija parakstās, tad tā var ieņemt vietu pie sarunu galda un kopā ar citām valstīm veidot migrācijas normas, kas ir izdevīgas arī tai. Otrs variants: turpināt sēdēt savā stūrī, izlikties, ka globālā migrācija mūs neietekmē, un zaudēt iespēju tikt pie vispār jebkādas teikšanas šajā jautājumā.
Matiss Zarkevics
pirms 5 gadiem
"abpusēju iesaisti starp uzņemošajām kopienām un migrantiem"
Kada tiesi iesaiste tiek gaidita no uznemosas kopienas? Un ar kadiem lidzekliem tiks panakta integracija? Ludzu, izskaidrot kaa tas tiks panakts praktiski un nenonakot pretruna ar citiem dokumenta atrunatajiem punktiem, ka, piemeram, vienu no definetajiem merkiem:
"Izskaust visus diskriminācijas veidus un veicināt pierādījumos balstītu viedokļu apmaiņu sabiedrībā, lai veidotu sabiedrības uztveri un izpratni par migrāciju"
Jo ja mes velamies integraciju, tad butu dabiski, ka integracija notiek Latviesu kultura, nevis Latviesi integrejas cita, vai ne? Prakse, diemzel, ir pieradijies, ka taa tiek trakteta ka diskriminacija, ka mes nedrikstam vienu kulturu likt augstak par citu. Jebkadas runas par kulturas "ipatnibam", kuras mes nevelamies pienemt, ari skaitas diskriminacija un ksenofobija. Pamegini Rietumos iemineties par Islama saistibu ar terorismu, par izvarosanas bandam, kuru biedri pavisam publiski ir atzinusi, ka baltas meitenes ir derigas tikai vienai lietai, un redzesi, ka tev uzbruks tadi pasi pajolini kaa Satori autors.
Neviena valsts, kura ar so ir eksperimentejusi, nav spejusi sos cilvekus integret. Tas nav izdevies ASV, Lielbritanijai, Vacijai, Francijai, Zviedrijai... Kads ir pamats domat, ka pie mums bus savadak? It ipasi nemot vera, ka mums jau gadu desmitus ir kopiena, kas atsakas integreties.
Un ja godigi, tad ideja, ka cilveks integresies Latviesu kultura tikai tapec, ka tas ir rakstits kaut kada dokumenta, ir pavisam berniskiga.
random test
pirms 5 gadiem
LK
pirms 5 gadiem
Pēteris
pirms 5 gadiem
Rīt Saeima lems par pakta atbalstīšanu. Aicinu visus, kas to nav izdarījuši, iepazīties ar tekstu pašiem un parakstīt ManaBalss iniciatīvu par pakta atbalstīšanu, lai rīt Kols un Stepaņenko nevar, stāvot uz podija, stāstīt par tautas gribu.
Dokuments iztulkots latviešu valodā: https://www.mfa.gov.lv/images/uploads/UN/Globalas_deklaracijas_par_drosu_sakartotu_un_reguletu_migraciju.pdf?fbclid=IwAR1hXDR-z8u41J7B_Wsbv9NCgMV2PcusJvHPibK-3pj80q6ZrKgvpYqEmSE
Iniciatīva: https://manabalss.lv/par-atbalstu-ano-migracijas-paktam-par-drosu-sakartotu-un-likumigu-migraciju/show
Mareks_Sarnovskis
pirms 5 gadiem
Problēmas izcelsme ir vienīgais šī pakta jēgpilnais fokuss, kas tur ir piedāvāts vien garāmejot. Jūs piedāvājiet iekārtoties ērtākā pozā un "baudīt" "lielizmēra" scenāriju, apstiprinoši kunkstot no labsajūtas.
Šis pakts ir piedāvājums atzīt migrāciju kā leģitīmu procesu. Tas nozīmē - pieņemiet Latvijā mūsu (to valstu, kas tos sūdus ievārīja) scenārija manevru iespējas un tādā veidā atsakieties no jebkurām citām savām lietu izpratnes stratēģijām. Kopsavelkot: parakstieties, ka jums ir tikai nelieli manevri iespējami mūsu scenārijā.
Visi, kas atbalsta šo scenāriju rīkojas pret savu valsti formējošās nācijas politisko gribu. Un tas ir politisks noziegums. Lai tā nebūtu ir vajadzīgs referendums, pēc kura valsts izteiks savu pozīciju.
Sabiedrība
05.12.2018
23
Kartupeļu civilizācijas sadursme ar islāma monstru