AlbertsKlucis
pirms 6 gadiem
Arizona
pirms 6 gadiem
Anda Burve - kritikje ir redzejusi izradi lidz galam, vismaz tajaa versijaa, kura bij pashaa saakumaa;) maybe rezisors nolemis velak modificet beigas, jo pietrukst vel viena celiena;) un varbut tagad spelee nevis otro, bet tresho celienu otraa vietaa? ;)
Manejaa versijaa nebeidzaas ne ar ko - tikai diidiishanos.
Manaa versijaa arii bij daudz par garu, daudz ..
Wiraqocha
pirms 6 gadiem
Version
pirms 6 gadiem
ABR
pirms 6 gadiem
Ķestera tēlā (starp citu, ļoti labi nospēlētā) redzu demiurgu - biedējoši groteskā, bet arī suģestējošā atveidā - kurš kustina/paredz cilvēku kaislību pasauli, to pasauli, kas dzimst no eksistenciālā stāvokļa "pats sev garlaicīgs". Tā nekādā gadījumā nav banāla un trula, nedz arī muļķu prerogatīva.
Es apbrīnoju, cik izsmalcināti - organiski, daudzslāņaini, neuzbāzīgi, Vlads Nastavševs šajā izrādē ir parādījis cilvēku jūtu pasauli, kur paškontrolei nepakļaujamais kaisles stihiskums savijas ar racionalitātei raksturīgo šahu, visiem gājieniem. Kādas mehāniskās lelles?! Kādas stulbenes?! Es pat domāju, klavieres varbūt tāpēc ar iegrimi izrādē - ka to visu izturēt cilvēkam nemaz nav viegli. Žēl, ka Silvija beigas nenoskatījās. Beidzas ar raudām, tik ļoti vietā tās intonatīvi ir.
Anda Burve-Rozīte
Recenzija
06.12.2016
7
Homoseksualitātes apoloģētikas un trešā ceļa konflikts