Aigars Cinis
pirms 10 mēnešiem
LAI NU KURĀ GOVĪ (PORTĀLĀ) MAUTU PAR CENZŪRU. Turpmāk mans komentārs ne pa spalvai satori, bļaģ, autorei, kura nerubī fišku Dzejā, bet dragā pār Autori ad personem:

Ievada Piezīme: šo Tekstu labāk lasīt manā profilā fb [https://www.facebook.com/aigars.cinis], jo Satori portāla komentāru programatūra noēd formatējumus, kas ir holistiska teksta neatņemama sastāvdaļa.


AD FONTES un AD VERBUB jeb recenzija par Annas Auziņas recenziju: Amandas Aizpurietes dzejas krājumu "Pirms izvākšanās"("Neputns", 2020).

Raktsīta Stāvruna bez jokiem.

“Iesākumā bija Vārds, .. un ..”
Jņ 1:1


Visgrūtāk ir tekstu uzsākt (Atceraties kā Kamī “Mēris” kāds kungs gadiem meklējasava romāna pirmo teikumu!?! [retoriska jautājuma apzīmējums – šeit unturpmāk kvadrātiekavās piezīmes manas --. AINIS.])
Recenzijas pirmais teikums:“Vairāku iemeslu dēļ gribēju par šo grāmatu rakstīt recenziju, kas būtu orientēta uz tekstu, nevis uz autori vai kontekstu, taču sapratu, ka man tas nav iespējams.I”
Uzreiz sākšu ar baigu secinājumu: ne s..da [fekālijas] tas nav izdevies, būtu labāk veikusi literāru analīzi, kā to veiksmīgi izdarīji savā doktora disertācijā par veselu trīs Dzejnieču garaddarbiem visa mūža garumā...
Jautājums ir kā Dekartam: par Metodi. Kā var rakstīt ko Personīgu, neparunājot (nesazinoties) ar paašu Personu [Objektu]?!

Laikam tomēr prasās kāds barikāžu otraspuses citāts, ka svaigi publicēts drauciem.lv, kur Dzejniecea rī daudzus gadus dāļā savas gara pērles, nerūpējoties par Autortiesībām, tāpēc citēšu, nepievienojot Viņas konta numuru,kaut arī to zinu,

Amanda Aizpuriete tēmā Dzeja un proza
3. jan 00:54 · Aptuvenais lasīšanas ilgums - 1 min
patiesība

vēlrez aizmigt
ar tavu plaukstu uz ceļgala
vēlreiz pamosties
ar tavu elpu deniņos
tāpēc ka komadantstunda
un tev nav līdz rītam kur likties
vai tāpēc
ka dzīvi

patiesība ir tā
ka nevaru nemīlēt

No coment,,,

No vakardienas telefonsarunas ar Amandiņu:

“Kā jūtas tava šizofrēnija?” “Pēc tavas bijušās radinieces recenzijas izlasīšaqns -- krietni sliktāk...” “Viņa nosauc tevi par traku?” “Tā varētu saprast...”

Citāts no Anniņas:
“Abstrahējoties no Aizpurietes divu dzīvesbiedru aiziešanas gadskaitļiem, redzams, ka elēģiska intonācija dzejniecei raksturīga visu radošo mūžu kopš pirmā krājuma. “

B,,SH..t [buļļa fekālijas]! Amandiņas Mūžā ir četri Vīrieši, kāda X..a [Vīrieša dzimumloceklis] pēc pieminēttikā dzeltanajā presē jaq aprakstītos. Vēl vairāk – šajā Krājumā vesela sadaļa veltīta ne tik senam Tēviņam Viņas sadzīvē – man. Nevaru citēt -- par slinku, lai meklētu Krājumā, kurš man Autores uzdāvāts bez ieraksta [Viņas Stils]) un failā man nav, būs jātic uz vārda. NU, bet piezvanīt un meiteņu sarunā taču rokasnenokritīs, nafig pūst p..gu [stiprs vējš – kr. Val.]!?!

Beidzot šo tēmu [akadēmiskais Profesors un LZA Korespondētājloceklis [Šuvis, kā viņu iesaukuši studenti] uzskata, ka nevar būt “nobeigums”,jo tas visu beidzot notst, betIrēnīte [Redaktore, Tulkotāja, Jaunībā Dzejniece un mana Pēdējā Sieva, Annasauziņas Lielā Māsa], savukārt, saka, ka “noslēgums”’ir krieviskais “v zaključeņiji”; gudrs Redaktors vienkārši meklē citu izteiksmes formu,lai tiek gan Vilkam [Šuvis], gan Kazai [Irēnīte]. Kāds iepriekšējā gadabeigu citāts no tiem pašiemdraugiem.lv, kas brēktin brēc pret Dzejnieces kā Depresīvas Personas Apmelošanu:

Amanda Aizpuriete tēmā Dzeja un proza
29. dec 2020 21:39 · Aptuvenais lasīšanas ilgums - 1 min
mīlestība
mīlestībai ir tik daudz vārdu
un gandrīz visus es mīlu:
liktenīgā sastapšanās un izvirtība
neizbēgamība un mirkļa vājums
izprieca un patiesības apjausma
atdošanās un padošanās
un vienīgā – vienīgais – vienīgā

tik daudz nosaukumu
mīlestība zemslāņos
zemtekstos plīv
vārdā nosaukta dažkārt izplēn
dažkārt uzliesmo
visi mēs pelnu plēksnes
vai mūžīgas dzirkstis
no tā ugunskura

Pie Dzejnieces pašpasludinātās “šizofrēnijas” un Feministu izplatītajiem tēliem Dzejā:

Amanda Aizpuriete tēmā Dzeja un proza
29. dec 2020 18:06 · Aptuvenais lasīšanas ilgums - 1 min

imežs un vējš
mežs un vējš
egļu ēnas šūpojas
kā gribēdamas uzzīmēt ceļu
viņu otas triepieni par platu
neprotu izlasīt
pameža krūmi knirkšķ
kā gribēdami pačukstēt noslēpumu
rīt varbūt saklausīšu
kad būšu kļuvusi cita


Anniņ, nu vai nav filogoliskās analīzes cienīgs gabals?, to Tu jauki analizēji savā Disertācijā, varbūt ir vērts ielasīties ar’ Amandiņas dzejā, nevis līst pa durvjapakšu Viņas PRIVĀTAJĀ DZĪVĒ (pat iedomās par yo, ko Viņa Domā...), par kuras detaļām ārpus vispārpieņemtām tenkām Tev nekas nav tapis zināms, NEHALTŪRĒ bet dari to,kas Tev jādara un padodas – audzinis Savus Brīnišķigos Bērnus, Mīli savu lLielisko Vīru, raksti par saviem Mīļajiem Draugiem-Gejiem un viņu lamāšanu no Kristīgās Baznīcas puses!

Vispārējas piezīmes

Tā varu turpināt par katru teikumu, bet domāju, ka Laītājam ir jau apnicis, un man arī sāk piegriezties... Vien bez konkrētām norādēm ar nepatiku pieminēšu Vecās Skolas štampus, kas izmantoti recenzijā: “liriskā varone” un tādā garā. Skumji, ka nevarrakstīt par Cilvēku, kas kā Māksliniece un Dzejniece dalās ar savu Dzīves Gudrību, nevis pieminēt, piemēram, “iekšējo pasauli”, kas kā zināms ir spekulatīvs murgs, jo tā nav atdalāma no Personas Geštalta.

Vēl tikai Recenzijas pēdējais teikums:

“Amandas Aizpurietes dzejā izlasāmas ilgas pēc patiesā un skaistā, sāpes par tā gaistošumu vai nesasniedzamību, cilvēka vājumu, bezpalīdzību laika un likteņa priekšā un vienlaikus samierināšanās ar to visu; ieraugāma arī nostāšanās līdzās sabiedrības izstumtiem cilvēkiem, saglabājot dzejnieces sūtības apziņu, trauslu cerību un atvērtību nezināmajam.”

Zeme, atveries!!! Vai vēl Banālāk var pateikt!?!, Tu taču pati esi Dzejniece; vai gribētu par savu (pēc Amandiņas domām) PĒDĒJO (sic!) krājumu lasīt ko tik BANĀLU!?! Amandiņa ir stiprs Cilvēks un Ģeniāla dzejniece, kuru ar prātuļošanu a la “dzīvē un mākslā” nenobeigsi.
Pārkāpjot laba stila unn reklāmaas noteikumus (mani attaisno tas, ka man par to neviens nemaksā), teikšu – PĒRCIET DZEJNIECES JAUNĀKO GRĀMATU un sekojiet [sekotāju ir nenormāli daudz šim izmirstošajam portālam] Viņas ierakstiem draugiem.lv. Domājiet, vai patērēt Savu Dzīves laiku, lasot nevis Pašu, bet “par”!?!


Un Kronis visam: Māksliniec un nejaušā Recenzente!: ne vārda par izcilo Krājuma Māksliniecisko noformējumu (Amandiņai nepatīk, kaut 1. Vākam tika sarīkota vesela Fotosesija, kas, Amandiņasprāt liek Viņai atklāties kā Čigānietei (viena no Viņas pieņemtajām Tautībām bez Žīdietes (personīgās sarunās viņa ne reizi vien ir noliegusi Savu Latvietību, un stāsta šausmu stāstus par Savu Bērnu izbailē,kad viņa stāsta par to Ebreju Radiem), par ko viņa Sevi uzskata vairāk, tāpēc pārdzīvo par Holokaustu Latvijā un ar visu sirdi nīst tā noliedzējus un palīdz Ebreju Tekstu izdošanā (to arī, Anniņ, Tu nezini!?!), bet tagad Viņai ir sadarbība Čigānu Barona (vienīgā Viņu Dzejnieka) Tekstu sagatavošanā izdošanai, jo tam Valsts līmenī ir atradusies nauda, bet Amandiņa tai Tautai, kā no Naciķiem un citiem Latvju idiotiem-nacionālistiem cietušai, palīdzētu bez maksas, ja Viņu palūgtu), un tā ir noklusēšana par Izdevniecību “Neputns”, kam nu gan labs vārds paršo viņu firmas fišku jau nu gan pienāktos, pate tokš esi tur publicēta, bet te – pat Mākslinieces Vārds netiek pieminēts!!! [Daru toTavā vietā – Grāmatas Māksliniece ir Anna Aizsilniece, kas, piebildīsim, Mākslas Pasaulē kā Vārds nav x..i sobačij [suņa dzimumloceklis – krievu val.)] Labi, par fotogrāfa (Jānis Deinats) nepieminēšanu nelamāšos... Man kā bijušjam rRedaktoram ir škrobe, ka netiek pieminēta ši īsarežģitā Izdevuma Redaktore (Cilda Rēdliha), bet nu, Dies’ ar Tevi, ne Tu pirmā, ne pēdējā.


Īsumā par autoru

Rakstīšanu par sevi 3. personā Autors aizguvis no Henriha Bela [sk. “Grupas portrets ar dāmu”]. “Tikai redaktoram ir tiesības lielo unmazo burtu izvēlē. Labākais, koredaktors var pateikt: Laai paliek!” -- citēts ēc atmiņas no Vonegūta grāmatas Klāva Elsberga tulkojmā, kur ganoriģināla”Shit hapens”padomju Cenzuūras laikā pēc sasauktas dzejnieku-konsultantu lēmuma tulkots kā “Tā gadās.” :(

Autors ilgstoši (kopš 1995. gada, kad pārstrādājās avīzē “Labrīt” un Garīgi izdzisa, gribēdams [bezcerīgi un bezrezultatīvi] saņemt par lielāku strādāšanu labāku algu Ģimenei ar trim mazgadīgiem Bērniem un Nestrādājošu Sievu) sirgst ar psihisku Kaiti (oficiālā Diagnoze ar Kodu ir F25, šobrīd -- ar paplašinājumu 00, t.i. šizoafektīvi traucējumi, hiperaktivitātes fāze, kas plašāk Tautā pazīstama kā Maniaklā depresija).

Ir bijis viens mēģinājums publicēties Lielo Komentētāju portālā [DELFI]:
https://www.delfi.lv/aculiecinieks/news/sabiedriba/veletaja-uzsaukums-kandidatiem-uz-siltajam-eiroparlamenta-deputatu-vietinam.d?id=44440600 Daudzi pirkstiņu nesaturēšanas gadījumi komentāros DELFI, TVNET, Diena.lv.; tā bērnišķiguma slimība ir dabis pkiārgājuse.;
Autoram ir heteroseksuāla orientācija, sakarā ar to, ka ilgstoši nav Partnera, iemīļojis Pornogrāfiju; miļākā vietne: https://www.xvideos.com/video37005331/incestuous_in tertwining_full_movies_- (š īnav pornogrāfijas propoganda LR Likuma Par pornogrāfiju izpratnēs, jo ir vien atsauce vienā interneta resursā uz citu.

Sastopams virtuālajārealitātē fb [sk. Saitii epriekš], kuraietvaros ir interešu grupas Parēsija”, TTT” [Tikai Tīru Telpu] – nekur citusner ne; nereģistrēta vēlētāju apvienība un “Konfūcija partijas dibināšanas atbalsta gupa” turpat ir pseidonīmkonts “Parēsija [atklāta runa Agorā - –tirgus laukumākur vēstīja sengrieķu filos/zofi – Sengr. Val.] Ainis”, jauns profils “Drošās rokas”, kas veltīts drīzumā atklājamam Autora vienpersonīgā īpašumā esošam mazumtirdzniecības veikalu tīklam; caur to pašu Fb
Jāpaskaidro, kāpēc Autors atļaujas deminutīvus Peersonu Īpašvārdos: ar divām no minētajām sievietēm Autoram ir bijušas dzimuattiecības ilgu gadu gaitā, Recenzenti – pāzīst vē no Jaunavības gadiem, bet Profesorambija Vedējs viņa pēdējajās Kāzās, pirmo studiju gadu – kursabiedrs un vairāk nekā 10 gadus lobijs un Redaktors Apgādā Zvaigzne ABC.

Ar šo info pietiks, ne par Autoru ir šis stāsts.


P.S. Beigu dzejolis:


Amanda Aizpuriete tēmā Dzeja un proza
29. dec 2020 15:35 · Aptuvenais lasīšanas ilgums - 1 min
nolemtība
nolemtību neizvēlas
nolemtība kā pacietīgs lūsis
slēpnī zem egles tup
un glūn
ja naktī tu ienāksi tajā mežā
lūsis lēks
ielēks tev miesā un dvēselē

Šoreiz tas lūsis ir Recenzente... :( :( :(


Pielikums. Sarakste ar Recenzenti fb, kas arī ir viens no ši Teksta rašanās ierosinātājiem:


Amanda, izlasījusi Tavu recenziju Satori, uzskata, ka Tu domā vņu traku esam.Manuprāt , ta snav uzlabu. Izlsīšupats, tadvarēšu spriest, be,t man domāt, tasnavefekt,kasrecenzentamjāpanākpretsuicidālu autori,Doktoreskundze.


Dīvaina reakcija. Nevienam citam tā nešķiet.

Viņa Tev to teica?

Jā, šodied telefonsarunā. tūlt ķeros pi lasīšnas.

Izlasīju, uzrakstīšu, cerunevienīgo, komentāru

09:30
Nebiju slinks -- izlasīju. Nepatika, bet ne tāpēc, kāpēc Amandai. Kaut arī esi izdzēsusi mani no fb draugiem, Tevi par tādu uzskatu un kā biušo radinieci un dzejnieci pa savam Mīlu. Esmu Tevi uzaicinājis par "draugu" attiecīgā Latviias portālā, kur arī bez draudzības apstiprinājuma var sūtīt vēstules. Mans TekstsTev nepatiks, kaut arī uzskatu Tevi par draugu, Patiesība man Dārgāka, te nu es stāvu un citādi nevaru! (Piedod šo slēto citātu, kas norāda uz Autora lieluma māniju [manas diagnozes simptomātikā tā ietilpst]) Kritika ir visu publisko personu maksa par savu uzdrošināšanos iziet Agorā; no Tevis saņēma Amanda, tad nu aci pret aci etc. Arī es esmu uzsācis sevi uzskatīt par lLelu Mākslinieku un, atšķirībā no laika, kad bijužurnālists, kad VISU interviju tekstus saskaņoju (neesmu jau nekrofīlais rīgas laiks intervijā ar šleseru), šoreiz Tev un Amanda tajos pašos draugiem.lv nosūtīšu pirmajām, bet no ansveris rekvaijeris, pat negaidīšu reakciju un likšu komentārā Satori. Starp citu: pa veselu dienu parādījušas tikai divas sirsniņas pie Recenzijas un neviena Komentāra, tam jāliek Tev padomāt, pie kam Satori ir noslinkojis nozagtno fb ideju par dqudzveidīgākā emociju izpausmēm, tā ka nezini, cikiem ļaužiem īsti nemaz nepatika. Labi, varēsi lasīt uz pēcpusdienu, ceru, ka tas Tev neizbojās atlikušo dienu, bet ļaus par mani padomāt kā par sen pazīstamu trako. Starp pēdējo: palūdz Satori redakcijai atzīmēt faktu tavā biogrāfijas info, ka kur tas laiks, kad jau esi filoloģijas doktore un pavēsti viņiem savas aizstāvētās disertācijas tēmu, citādi iznāk info, kas nevīžīgāks kā Vikipēdijā. Ar Mīlestību (Kas nemīl savus Bērnus, tas tos neper, aptuveni tā Luters, kaut arī tu esi Katoliete, bet es -- Agnostiķis...) Aigars


Neatceros, ka būtu Tevi dzēsusi.

11:45
Biji, bet vairs neesi, uzaicināju Tevi draugiem.lv savā jaunajā profilā, jo veco man izdzēsa par viena Erotiska, ne Pornogrāfiska plikņa postēšanu. :9


Es draugiem.lv vairs tikpat kā neeju.

13:56
Amandai ir vairāki profili fb, kuriem viņa neatcerās paroles, tāpēc ganāds pa dr.lv, kur viņai ir krietns lasītāju pulciņš no senāku datorlietotāju paaudzes, kas nav konvertējušies Zukenbergā, un Tu būtu pārsteigta, cik lasījumus uzreiz pēc publikācijas saņem viņas panti.



AINIS [literārais pseidonīms]

2021, gadā pēc Kristus dzimšanas 12. janvārī


N.B.
Ja esat tikuši līdz šejienei lasīšanā, nevis, lai paskatītos, ar ko Teksts beidzas, visu cieņu! Man domāt, šis gabals būtu pelnījis portāla 30 sudraba grašus par cita cCilvēka apriešanu, kas konvencionāli tiek saukts par recenziju, tomēr nevēlos dot kādam citam tiesības lemt, publicēt šo viedokli, vai nē un cik par to maksāt. Tāpēc piedāvāju sava tukšā Bankas kont ekrānizdruku, uz kuruā redošajiemcipariem Lasītāiji, kuriem teksts nepatika, nosūta 1 centu uz numuru, kas beidzas ar 1, tie, kuriem patika – kas beidzas ar 3. Lasītājiem, kuriem Autora idejas likās pievilcīgas un kuri vēlas atbalstīt to realizāciju, tiek laipni aicināti pārskaitīt, cik nu grib, uz kontu, kas beidzas ar 2. Šī ir ubgošana, bet Likuma robežās, jo stāvu uz portāla stūra ar šiltīti uz kakla, nevis uzmācos Jums personīgi vēstulē vai sociālā mēdītājā. Apsolu pēc nedēļas komentār ā pie ši raksta tādā pat formātā, kā tur publicēt 1 un 3 balošanas rezultātus bez pārskaitītāju personasdatiem. Savukārt ziedotāju saraksts tiks publicēts detalizēti ar vārdiem un redzamām summām (lai slavēti bez maksas piejamie Bankas resursi, kas šādu iespēju dod!). Kā smejies: Bārmenis par dzeramnaudu neapvainosies. Satori arī ubago katrā lappusē, bet neesmu gana cītīgi meklējis, lai uzzinātu, ka šis business veicas, nezinu, vai KKF dod uz intelektuālismu pretendējošam izdevumam kādu kapeiciņu. Es pat neiedomājos, ka, ja šamā publikācija izraisi vairāk klikšķu uz satori.lv, saņemšu kādu kapeiku, ja tā, pārskaitīsu atpakaļ dubultā. CIETI!



Atlikums
Pieejams  

LV54PARX0016144560002
0.00
0.00 EUR
X hero: AIGARS CINIS
Mans
5.00
0.01 EUR
X smart: AIGARS CINIS
Piešķirt/palielināt kredītlimitu
Konti bez maksājumu kartēm

 
Atlikums
Pieejams  
LV27PARX0016144560003
0.00
0.00 EUR

Jau iepriekš PALDIES! Lasītājauaktivitātei atgriezeniskajā saitē ar Autoru un pilsonisko aktivitāti, kas prasa vien dažus klikšķus uz klaviatūras un nemaz dārgi nemaksā (saskatu tajā vairāk jēgas, nekā parakstīties balso.lv, jo šamais rezultāts neies uz Saeimas komisijām, kur to nobremazēt vai Plenārsēdi, kur noraidīt; vienkāša aptauja, kas man kā bijušam sociologam un Diplomdarba autoram [aizstāvēts uz teicami ar rekomendāciju publicēt, kas protams, padomijā nerealizējās, bet bija savdabīgs plusiņš pie gala atzīmes].
Ak, jā! -- the last but not least!, verbūt kāds tieši gaidīja, kur tāds naidīgums autoram pret pastāvošo Kapitālistisko Kārtību un tajā valdošajiem Tikumiem... Aizmirsu par vienu publikāciju laikrakstā Diena -- “Jaunatnes vīnogas vēl zaļas” -- Ēlertes laikā. Ironiski tās publikācija tika gatavota tik ilgi (bezinterneta laikmets), nodrukāta tā tika nākamajā dienā pēc tam, kad biju Galma Apvērsuma rezultātā Rīgas pilsētas komjaunatnes plēnumā tiku likumīgi pārvēlēts (izfurņīts) no Rīgas pilsētas LĻKJS (Latvijas Ļeņina Komunistiskās Jaunatnes Savienības) Pirmā sekretāra Amata.

Nu gan būs gana muldēts, jāpadomā arī par Lasītāju!!! Ja nu kādam neesmu galīgi piegriezies kā Zilonis trauku veikalā, kas NOTEIKTI pārkāpis Tekstā pieminēto un Autora Mīlēto Personu intimitātes robežas, par ko vairs nav pat jēgas Atvainoties, atliek vien poņaķ i prosķiķ [sapratīs tie, kas pazīst Borodaču no TNT].
Koņec fiļma
Jautājums no zāles: A, o čom fiļma!?!

Skaisle Jatalniece
pirms 1 gada
Skatītāji ir visādi, arī dumji un nesagatavoti. Jūtjūbī skatījos Demjēna Hērsta filmu, radītu Venēcijas biennālei - par dārgumiem no nogrimuša kuģa. Un taču tikai ar otro reizi pieleca. Tik izteikts bija un gan jau,ka ir joprojām asprātības trūkums manā ⁸uztverē.
Tas, kas notika vasarā Kuldīgā , kad mākslinieki nesapratās ar nemāksliniekiem, arī ir dažādu jautājumu vērts. Piemēram, vai katrs sūds jāuzskata par mākslu tikai tāpēc, ka to pasniedz kā mākslu? Vai ir tik grūti pieņemt situāciju, ka skatītājs ir gudrāks, pieredzējušāks mākslas vērtētājs kā konkrētās mākslas radītājs?

Vai skatītājam nav tiesības uz kritisku viedokli?
Tikai neko jaunu pateikt nespējīgi mākslinieki drīkst sludināt, ka sabiedrība lūk tāda un tāda, bet paši kādi? Kur jūsu atbildība?

Ai nu labi - ko tur daudz ....

Skaisle Jatalniece
pirms 1 gada
Tā reize, kad tālāk nelasu, bet viedoklis ir. Proti, diskusijas tematam vajadzētu būt - kas notiek, notiks ar kultūru, kuras vērtība pirmkārt ir veiksmīga reklāma, veiksmīga ideja kā pārdot savu mākslu, kā situācijā, kad vairāk ir mākslas radītāju kā tikai skatītāju , pievērst uzmanību tieši saviem darbiem. Vai tā nav ātruma pārsniegšana ceļā uz kultūras bojāeju.
Nekādā gadījumā neizsaku vērtējumu AG darbiem, es uz izstādi negāju tieši tādas - man nepieņemamas, vulgāras uzbāzīgas reklāmas dēļ. Tīri teorētiski pieļauju, ka darbi nav ne sliktāki, ne labāki par citu jauno mākslinieku darbiem.

Lai veicas, lai izdodas! Mani nešokētu ne pliki pupi, ne vagīnas vai krāniņi, daudz kas jau redzēts un piedzīvots , bet ne tā, nē.
Stokholmā skatījos Andresa Serrano it kā skandalizās bildes. Krucifisks ielikts glāzē un tad apčurāts un tad nobildēts, piemēram.
Zviedri visu vēroja mierīgi, klusi, bet "brīvdomīgie" francūži -laikam tas bija Aviņjonā - izdemolēja izstādei paredzētās telpas un piedraudēja fotogrāfam tur nerādīties - paša labā.

Es ieteiktu lietas saukt vārdos - jauns mākslas žanrs - māksla provocēt.
 ATGRIEZTIES UZ RAKSTU

PĒC TĒMAS SAISTĪTI RAKSTI

Satori

PIESAKIES SATORI JAUNUMIEM!



Satori

Pievienojies Satori un izmanto reģistrēta lasītāja priekšrocības - vērtē, komentē un veido rakstu arhīvu!

Satori
Satori
Pieraksties!

Sveiks, Satori lasītāj!

Neuzbāzīgu reklāmu izvietošana palīdz Satori iegūt papildu līdzekļus satura radīšanai un dažādo mūsu finanšu avotus, sniedzot lielāku neatkarību, tādēļ priecāsimies, ja šeit atspējosi savu reklāmas bloķēšanas programmu.

Paldies!