igel
pirms 2 gadiem
Aizdomajos, cik vispar dzives laika procentuali mums ir iespeja but pashiem, cik - esam spiesti but kadas sistemas roboti.
Padomju, pecpadomju izglitibas sistema kaut kur lidzinajas armijai, nevis skolai, ta, protams, deva labus akademiskos rezultatus, bet par kadu cenu.
Manuprat, bezjedzigi ir zjeloties par izmainjam izglitibas sistema shobrid, jo laiki mainas, - viss mainas, tas ir tikai normali. Tikai verts atcereties, ka biezji Rietumeiropas tik ljoti demokratiska
izglitibas sistema neiztur kritiku, nu kaut vai ta pati problema - kur rodas tie analfabeti, procentuali diezgan daudz.
Skaisle Jatalniece
pirms 2 gadiem
Manfeldes Vilcēni - vai tiešām grāmata nerezonē ar šobrīd aktuālo, ka to neviens nepiesauc?
Vai arī ir tā , kā es te komentāros esmu rakstījusi, ka literatūra no sabiedrības ir jau tiktāl atsvešināta, attālināta, ka viena uz otru vairs neattiecas . Sabiedrība kā vista bez galvas vēl skrien pa pagalmu ....kamēr nokrīt.
Skaisle Jatalniece
pirms 2 gadiem
Nils Konstantinovs kasjauns.lv skaidro, ka Mediņš tomēr nav rīkojies labi. Sabiedrība vai nu aizstāv vai nosoda Mediņu un attiecīgi tos pusaudžus. Bet nekur , patiešām nekur , neesmu lasījusi - kādi tad ir risinājumi, priekšlikumi - kā palīdzēt šādiem bērniem, pusaudžiem, pieaugušajiem. Ko darīt? Ļaut viņiem kā pamestiem suņiem nomirt grāvmalās, nodzerties, nonarkoties ? Bija taču situācija, kad bērnu nama audzēknis pārdzērās un nomira bērnu namam blakus esošā pamestā ēkā, pagāja dienas kamēr viņu atrada.
Šausmina cilvēku komentāri, ka tādi pusaudži ir sabiedrības atkritumi, kam jāļauj nomirt.
Skaisle Jatalniece
pirms 2 gadiem
Mani skolā arī visādi traumēja. Visās skolās, kurās esmu gājusi ir bijuši pšrdzīvojumi. Fiziski un morāli pazemoja, bet dīvaini - jo vecāka palieku, jo laimīgāka manās atmiņās ir katra skolas diena. Laikam mana psihe ir pietiekami stipra,lai izstumtu no atmiņām slikto, vai to neitralizētu.
Šodien skolā strādāt es negribu. Skola ir sabiedrības spogulis un kā sabiedrība esam vairāk kā sarežģīti. Nespējīgi un ambiciozi vienlaicīgi.
Un atkal - kā teica mr Smārts - vecais labais joks par nezināšanu. Bija LR1 raidījums par pamatskolas izglītības standarta izmaiņām. IZM pārstāve tipiskā birokrāta augstprātīgā tonī paziņoja, ka skolotāji ir vienkārši slinki, bet sabiedrība - par izmaiņām neko nezin un nesaprot, toties viedoklis esot visiem, lieli kritizētāji esot visi. Žurnāliste aicināja stāstīt un skaidrot sabiedrībai vairāk , bet tas , protams, nav noticis.
PĒC TĒMAS SAISTĪTI RAKSTI
Patrīcija M. Keiša
3Sesija besīja
Sesija it kā uzdod jautājumu – nu, ko tad tu pa šo semestri esi iemācījies? Bet tas ir draudīgs jautājums. Tas ir jautājums, kas tevi nosēdina uz apsūdzēto sola, un tev jāaizstāvas. Sesijai ir aizdomas, ka varbūt tu neko arī neesi iemācījies. Vai vismaz ne pietiekami.

Māris Zanders
1"Karā kā jau karā…"
Karam nav jābūt vizuāli iespaidīgam. "Hibrīdkarš" nav Kremļa propagandas simbolu uzķēpāšana uz kādas sienas vai auto vai pat Ukrainas karoga noraušana. "Hibrīdkarš" ir, piemēram, diversijas pret infrastruktūru vai nemieru provocēšana. Kāpēc mums liekas, ka uz mums tas neattiecas?

Redakcijas sleja
01.09.2020
4
Skolas psihologa kabinetā