Andis Kalviskis
pirms 5 gadiem
Un tā nomenklatūrai ir vieglāk, visi nolīdzināti....iespējas tad atkarīgas no vecāku neatlaidības un maka biezuma. 

jurniece
pirms 5 gadiem
Piekrītu. Taču nevaru iedomāties, ka šodienas Latvijā kāda amatpersona publiski atzītu "nevienlīdzību". Patiesībā tas ir dīvaini. No vienas puses ironizējam par padomju laiku vienlīdzības ideju, bet no otras puses arī šodien cenšamies to bīdīt visneatbilstošākajās jomās. Varbūt problēma tajā, ka 21. gadsimtā joprojām neesam aptvēruši, ka vienlīdzības jēdziens nav vispārpiemērojams. Ir jomas, kur tas ir dabisks un ir jomas, kur vienlīdzība principā nav iespējama tīri objektīvu iemeslu dēļ. Tajā pat laikā tiek uzskatīta par dabisku cilvēku ekonomiskā nevienlīdzība atkarībā no viņu prasmēm "iekārtoties dzīvē", bet nedabiska šķiet nevienlīdzība mācīšanās spējās.

Bet par šo: "Tā ka ne pedagoģijas metodēs un tik bieži piesauktajā izglītības sistēmā kā tādā tas klupšanas akmens, bet gan tajā, ko likums ļauj skolai un ko neļauj." Ko šeit domājat ar sistēmu? Tas, ka ir nostādne uz visu pielīdzināšanu, manuprāt, ir tieši sistēmas problēma.
 ATGRIEZTIES UZ RAKSTU

PĒC TĒMAS SAISTĪTI RAKSTI

Satori

PIESAKIES SATORI JAUNUMIEM!



Satori

Pievienojies Satori - interesantākajam interneta žurnālam pasaulē.

Satori
Satori
Ielogojies

Sveiks, Satori lasītāj!

Neuzbāzīgu reklāmu izvietošana palīdz Satori iegūt papildu līdzekļus satura radīšanai un dažādo mūsu finanšu avotus, sniedzot lielāku neatkarību, tādēļ priecāsimies, ja šeit atspējosi savu reklāmas bloķēšanas programmu.

Paldies!