Jānis Vētra
pirms 6 gadiem
Varbūt iespaida svaiguma dēļ, varbūt tāpēc, ka cita izrāde, t.i., 02.11., bet ar recenzijas autoru varu būt vienisprātis tikai atsevišķos konstatējumos. Noteikti par režisora Aika Karpetjana atraktīvi un ar gaumi veidoto režiju. It sevišķi "izvelkot" izsekojamā un uztveramā kondīcijā mīlas tapšanas 2.cēlienu, kas sižetiski un arī muzikāli pats par sevi nekur daudz nevirzās. Arī komplimenti Margarētas atveidotājai M.Vilsonei ir vairāk kā pelnīti. Un vēl tas, ka ar V.Gētes "Faustu" Š.Guno "Faustam" ir maz sakara.
Tas, ka Mefisto dzīvo un uzvar no izrādes izriet nepārprotami. T.i., ja skatās un klausās to, kas notiek uz skatuves, nevis domās pieliek klāt, kā tam vajadzētu būt vai ko izrādes veidotāji , iespējams, gribējuši pateikt. Par paša Fausta vairāk kā pakārtoto lomu šajā izrādē arī nav jāšaubās. Līdz ar to paliek dievišķais un velnišķais, bet cilvēks no fokusa izslīd. Un vēl par baleta intermēdiju. Tā bija kā svaiga gaisa brāzma visnotaļ labi prognozējamā izrādes ritējumā, kas, turklāt, sagādāja patīkamu pārsteigumu par soprāna/baletdejotājas Margaritas Vilsones lielisko sniegumu. Un vēl vairāk pastiprināja priekšstatu par Fausta liekumu visā šajā spēlē. Starp citu, arī Š.Guno ar sevišķu respektu un cieņu pret zinību vīriem, proti, Faustu, nav izcēlies.
 ATGRIEZTIES UZ RAKSTU

PĒC TĒMAS SAISTĪTI RAKSTI

Satori

PIESAKIES SATORI JAUNUMIEM!



Satori

Pievienojies Satori - interesantākajam interneta žurnālam pasaulē.

Satori
Satori
Ielogojies

Sveiks, Satori lasītāj!

Neuzbāzīgu reklāmu izvietošana palīdz Satori iegūt papildu līdzekļus satura radīšanai un dažādo mūsu finanšu avotus, sniedzot lielāku neatkarību, tādēļ priecāsimies, ja šeit atspējosi savu reklāmas bloķēšanas programmu.

Paldies!