Jerome Burcheal
pirms 2 gadiem
Sveiki,

Vai jums ir nepieciešams steidzams aizdevums? Es esmu privāts investors, es izsniedzu aizdevumu ieinteresētām personām un abiem uzņēmumiem, kuri godprātīgi meklē aizdevumu. Vai jums tiešām ir nepieciešams steidzams aizdevums? tad tu esi īstajā vietā. Mēs izsniedzam biznesa aizdevumu, personisko aizdevumu, ar minimālo summu € 1,000.00 līdz maksimālajai summai € 40,000,000.00, sazinieties ar mums, lai saņemtu aizdevuma pieprasījumu ar 2% zemu procentu likmi, lai apmierinātu jūsu pieprasījumu un izkļūtu no finansiālām problēmām. mūs šodien pa e -pastu: [email protected]

Aizpildiet šo informāciju zemāk

Pilni vārdi:
Valsts:
Telefona numurs:
Nepieciešamā aizdevuma summa:
Aizdevuma ilgums:
Mēneša ienākumi:
Mājas adrese:

Paldies, gaidot jūsu atbildi

Sazinieties arī, izmantojot whatsapp: +12149748303
Ar cieņu,
Kredīts/finanšu pakalpojumu sniedzēji.
Džeroms Burčels

Lai Veicas
pirms 2 gadiem
Atšķirības nekādas, nomainot darītāju Ingas Gailes tekstā. "Es saskatu, ka SANDRAS VEINBERGAS AGRESĪVAIS LIBERĀLISMS, kas atgrūž cilvēkus, norādot uz daļu no viņiem kā uz tādiem, kas nav līdzvērtīgi un tiesīgi uz tiem pašiem labumiem, ko no valsts saņem citi, ir SANDRAS VEINBERGAS AGRESĪVAIS LIBERĀLISMS, kas lepojas ar savu pareizību un ir satrauktS par savu drošību un ērtībām, bet dara to uz citu – nepareizo (KONSERVATĪVO) cilvēku rēķina. Cilvēku atgrūšana, iezīmēšana, norādīšana uz cilvēkiem kā mazāk vērtīgiem – tā nav mīlestība. Tās ir bailes zaudēt varu." Kur risinājums? Meža dīvainīte Veinberga tikai uzbrūk. Kaut kā nav redzēts vai dzirdēts, ka baznīca uzbruktu.

Feita Seilore
pirms 2 gadiem
Baznīca nesaka to, ko šeit tai piedēvē sakām. Sanācis "salmu vīrs".

(“Straw man is one type of logical fallacy. Straw man occurs when someone argues that a person holds a view that is actually not what the other person believes. Instead, it is a distorted version of what the person believes. So, instead of attacking the person’s actual statement or belief, it is the distorted version that is attacked.”

Bībele māca, ka visi cilvēki ir vienlīdz grēcīgi un nepareizi, ka mums visiem ir vajadzīgs glābējs Jēzus un ticība viņam, kas ļauj mums saņemt žēlastības dāvanu. Un nevis nopelnīt to ar saviem darbiem, bet gan pieņemt nepelnīti. Neviens nav svēts, tikai Dievs. (Marka 10:18)
Un argumentus par patriarhālās varas sagrābšanas pozīcijām, sieviešu un homoseksuāli orientētu cilvēku noniecināšanu man pat vairs neceļas roka skaidrot. Nu cik var melot! Ja tiešām šī tēma interesē, lūdzu, nevis klausieties izslēgtā Cālīša interpretācijas, no kurām normālam teologam ausis novīstu, bet izlasiet pirmavotu - pašu Bībeli. Nu kaut vai tikai Jauno derību. Nu kaut vai tikai Jāņa evanģēliju. Nu varbūt kādas apustuļu vēstules arī klāt. Lasīt taču jums, satoristiem, patīk. Un tad lūdzu pasakiet, kur ir tā atgrūšana, noniecināšana un viss pārējais, kas šeit sarakstīts. Ļoti labprāt padiskutētu. Bet liekas, ka jums tas neinteresē, ka vairāk interesē rakstīt rakstus pilnus rūgtuma un nievu. Varbūt kļūdos, nezinu.

Viens no grēkiem, no kā izriet jo daudzi pārējie, ir apšaubīt Dieva autoritāti. Īstā Dieva vietā izveidot savu, tādu sev pielāgotu un sagrozītu dievu. Kas visu atļauj un neko nenosoda. Ar to te daudziem ir lielas problēmas, it sevišķi, ja sabiedrībā tiek kultivēts narcisms, kur pielūgsmes centrā ir cilvēka dziņas, emocijas un savu vēlmju apmierināšana, nevis Dievs.

Skaisle Jatalniece
pirms 2 gadiem
Jūs nu par augstu to latiņu celiet.

Bībele ir viena, bet palasiet mācītāju sprediķus, cik dažreiz atšķirīgi tiek skaidroti Bībeles teksti. Ko lai saka ierindas kristietis?
Man mācīts ,lai pirms Bībeles lasīšanas es lūdzos un tad esmu mierīga un koncentrēta. Bet Debess - ja tu dedz trauksmē, nemierā -tu jau to mieru meklē pie Kristus, Bībelē. Man nav savs miers,es to meklēju.

Un tad - esmu luterāne un mani vienmēr "uz pauzes" noliek vārdi - Tas Kungs grib tā un tā. Saprotu,ka iesvētītiem mācītājiem ir tiesības tā teikt, bet manī katrā tādā reizē rodas jautājums - kā var tik droši tā teikt, ja nu tomēr tā nav. Kaut arī mācītājs,bet cilvēks.

Izlasīju kādas divas Rora grāmatas un trešajā mani apstādināja viņa vārdi - Dievs grib....un es šaubos, es šaubos un esmu iesprūdusi savās šaubās. Un kā es saprotu kristietības būtība ir lai tādi,kā es nepazustu šaubās - ir Kristus. Vai tad ja es viņu esmu "novilkusi" sev blakus ,lai būtu pie kā turēties - ir grēks?
Bībelē ir vārdi - tie nezina,ko tie dara? Vai nezināšana ir attaisnojums?

Savulaik Kuldīgā klausījos Modri Plāti. Lielāko daļu viņa sprediķu es nesapratu. Skatījos uz priekšā sēdošajām sirmajām kundzēm un domāju - bet viņas saprot,ko mācītājs stāsta?

Aizmugurē sēdēja smalkās Rīgas dāmas. Tante teica - tās esot intelektuāles, mīlot Plāti - izcils mācītājs. Un es pa vidu sirmgalvēm un intelektuālēm. Mācītājs nevar gribēdams sprediķot tā ,lai Tā Kunga vārds iekrīt katra sirdī un prātā.

Ja turēšanās pie Kristus ir grēks, tad kā dzīvot ,ja saproti,ka nesaproti.

Ja es zinātu kā ir ,es izskaidrotu, vispār būtu mācītāja, bet es saprotu tikai to,ka nesaprotu.

Feita Seilore
pirms 2 gadiem
Man šķiet, ka tur jau tā lieta, ka Dieva latiņa ir tik augsta, lai mēs nekļūtu lepni un neiedomātos, ka paši varam līdz tai uzrāpties. Jēzus jūdiem teica - jums liekas, ka jūs svēti, ja laulību nepārkāpjat fiziski, bet nē - pat ja domās ar iekāri kādu uzlūkojiet, jūs jau esat laulību pārkāpuši. Lūk, tik augsti standarti ir Dievam. Mums vajag Kristu, kas mūs izceļ no tumsas, kas mums pašiem nav pa spēkam. Turēšanās pie viņa ir vienīgais ceļš, ko vērts iet. Arī visu nesaprotot, bet tomēr paļaujoties un uzticoties viņam. Arī mācītāji ar saviem sprediķiem ir tikai cilvēki, katrs ar savu ierobežoto saprašanu, cik nu mums tā dota. Tāpēc jau Luters pienagloja pie baznīcas durvīm savas tēzes, lai mudinātu mūs nokratīt ticībai cilvēku uzaudzētās liekulības un atgriezties pie pirmavota - pie Sola Scriptura, kas pieejama katram cilvēkam. Nav mums nepieciešams neviens starpnieks, lai varētu būt kopā ar Dievu. Ir tikai jāgrib.

Skaisle Jatalniece
pirms 2 gadiem
Es vēlētos, ka Jūs atzīstiet, ka viss ir daudz daudz sarežģītāk un teikumam nelieciet punktu - tad es varētu piekrist.

Tas, ko vēlas gaile inga un viņas idejiskie piekritēji - ir izvarot Baznīcu, izārdīt tās pamatus un uzsēsties uz tās drupām ar karalienes kroni galvā tieši - burtiski tāpat kā sorosisti - satoristi jau ir izdarījuši ar Satversmi. Un es esmu kategoriski pret to. Tam ir nāves smaka un ne jau vairs tikai metaforās .....diemžēl.

Jā - es esmu PAR to, ka minoritātēm ir tieši tādas pašas tiesības kā mums visiem. Ka viņus nedrīkst ierobežot un nosodīt tāpēc , ka viņi ir citādi vai ka mēs turpinam domāt, ka viņi ir citādi, BET - ne jau tā, ka ST paziņo - SATVERSME paredz - ka sieviete var būt tēvs. Nē - nu nē un miljosn reižu nē! Tā ir nāve visiem, ja kārtējo !!! reizi vienu tiesības tiek īstenotas atņemot tās visiem. Es neesmu nekāds viš vai ono vai hen - es ienācu šai pasaulē kā viņa, dzīvi nodzīvoju kā sieviete un tāda arī gribu nomirt. Kāpēc man ir jāatsakās no savām elementārām cilvēktiesībām dzīvot atbisltoši manam dzimumam un tikt sauktai un uzrunātai atbilstoši manam dzimumam? Tāpēc, ka sabiedrība beidzot gribētu sakārtot minoritāšu tiesību jautājumu un izdarīt to visus padarot vienlīdzīgus? Par 101 % kā okupācijas varas iestādes sludināja - veidosim vienu lielu jaunu cilvēku kopību - padomju tautu.

Ko tagad grib gaile un viņai līdzīgie - veidosim vienu tik labu un pareizu sabiedrību , kur visi būsim viņa un viņš vienlaicīgi un kur Baznīca visus svētīs par visu.

NU- pēc kā tas ož?

Noziedznieki, tādi paši varmākas kā čekisti - tā es uzskatu Satversmes tiesas lēmuma pieņemējus , kuri paziņo, ka Satversme paredz, ka sieviete ir vienlaicīgi vīrietis. Var gadīties, ka ātrāk kā to spējam iedomāties par prezidentu Latvijā iecels ēzeli vai zirgu - ja tas ārprāts tiesiskuma iznīdēšanā netiks apturēts.

Ko saka Gaile Inga - jau otrajā vēstulē sabiedrībai viņa sludina, ka Baznīca ir ļauna un slikta, ka Baznīcas institūcija ir jāmaina un tai ir jābūt tādai , kā to saprot viņa un visi tie, kuri piekrīt viņas viedoklim. Ka Baznīcai jāpieņem visas jaunās ideoloģijas un pārliecības , kas nāk ar katru jauno laiku - šai gadījumā - bezdzimuma un attiecīgi perspektīvā - bezsmadzeņu cilvēku bari un ja tā to nedara, tad tā nav Baznīca.
Es jautāju - KĀPĒC? Kāpēc Baznīcai jāmainās nevis cilvēkiem, kuri iet uz Baznīcu. Kāpēc minoritātes ir tik nenormāli egoistiskas un augstprātīgas un nežēlīgas, ka iedomājas, ka vini ir vienīgie baznīcēni un ka tagad jābūt tā kā viņi saka. Nē - nu nē un ne par kādu asins cenu nē.


Ieejiet jebkurā baznīcā, jebkurā kristiešu zemē - cik dažādi cilvēki tur ir , cik dažādi tie uzvedas, domā, sūdz grēkus, lūdz piedošanu un svētību un tad nāk minoritātes ar zobenu un karogu un paziņo - nē - tagad būs tā kā mēs teiksim un jūs Baznīcā darīsiet kā mēs teiksim. Nē!!!



Skaidrs, neliedzos, tā ir, man pietrūkst pazemības, man pietrūkst lēnības un viss cits arī man pietrūkst, bet šitā asinskārība , ko sludina Gaile ir kas miljons reižu ļaunāks par visiem maniem grēkiem un trūkumiem pareizinātiem ar miljonu. Nu ir, un tas ir cieti!

Nu nomierinieties - nu satoristi - nu nelieciet to VKKF naudu tikai savu darboņu kabatās - uzaiciniet uz sarunām - gudrām un mierīgām zinošus cilvēkus - kuri nevis demonstrēs savas emocijas, bet izsvērtus argumentus . Un nepiesauciet Kantu - Debess - nu esiet godīgi - cik ir cilvēku - kristiešu un nekristiešu, kuri spētu paši saprast un citiem izskaidrot Kantu. Palieciet Bībeles robežās , ja runa ir par Baznīcu.

Un galvenais - nedariet kā tās martas pat nezinu kā teikt - pie vārda dāmas apraujos - tās martas darbones- ka kliegdamas pielec kājās un aizskrien , jo lūk - tāds uzskats nav pieņemams -

Nu labi - teorētiski es varētu vēl rakstīt un rakstīt, bet praktiski - dzīve sauc - un es atsaucos , protams.

WhenWeAll FallAsleep
pirms 2 gadiem
Šajā emocionāli prasīgajā laikā, īpaši interneta iedzīvotājiem, vēlme pašiecelties apustuļa kārtā un paradoksāla nespēja nemest akmeni ir saprotama.

Skaisle Jatalniece
pirms 2 gadiem
jā - akmeņi iet pa gaisu vārdu vietā, no civilizācijas maz kas palicis- valda tāds barbarisms - kurš kuru , ka nu tik

šorīt pa īstam saasinājos ar savu "augšas" kaimiņieni - kārtējo reizi pa logu met laukā savus gružus, es nesen nomazgāju logus , ārpusi mazgājot nosala pirksti - bet es neko tik mazgāju- jo tā ir tāda privilēģija un bauda - tīri logi un lūdzu - viens nešpetns latgaļu tantuks .... un tā nav pirmā reize un no dusmām skrēju atkal augšā pie viņas un viņa atkal neģērbjas - staigā plika un jautā vai es neiebilstot un uzreiz, ka sāpot sirds, jāejot pie daktera utt Es vienreiz uzsāku runu, ka nevajag atkritumus pa logu, otrreiz - un nesanāk viņu ne norāt, ne nokaunināt, ne iemest ar akmeni - eju atpakaļ uz savu dzīvokli gandrīz kā vainīgā -

Un ko man darīt? Pieciest otra kakas uz galvas? Izsist viņai logus? Zvanīt policijai ? Kāpēc viņa staigā plika? Varbūt viņa ir slima un es to neredzu? Bet viņai tepat Rīgā dzīvo meita ar ģimeni. Un kad jālamā berni vai dzērāji viņas balss skan pāri pusrīgai

Nezinu... lūk,Tukuma nelaime - vai satori.lv nevarēja tā, ka nevis visu VKKF naudu atdeva savu izjūtu aprakstītājiem satoristiem, bet arī speciālistiem - psihiatriem - kuri par to stāstītu - par psihiatriju - lai mēs saprastu sevi un saprastu apkārtējos cilvekus

Cietušais ir bijis psihiski slims un vienlaicīgi mediķis. Tas ir normāli?

Un tad tā cietušā puiša draudzene? Vai viņa nesaprata, neredzēja, ka draugam ir problēmas?

Jā metam ar akmeņiem , ka skan, jo katram tas spiež uz savu nervu, bet apzinīgo un spējīgo, kas to apturētu un apsēstos un parunātos - kā mēdz teikt - ar gudriem cilvēkiem - tādu nav

Piedauzība, ka mums jāmaksā par šo haosu - visa VKKF nauda aiziet mūsu smadzeņu skalošanai, bet paliek nevis labāk,bet sliktāk, jo vienkārši notiek jauna varmācīga cilvēku šķirošana -

WhenWeAll FallAsleep
pirms 2 gadiem
Netaisnīgi un nepareizi ir arī tas, ka Satori autori saņem kaut nelielu bet naudiņu par saviem sacerējumiem, bet Jūs nē (Ja vien Jūs neesat Igna Gaile, Anete Konste vai Ilmārs Šlāpins). Īpaši ņemot vērā to, ka Jūsu darbs ir šī bloga stūrakmens un to, ka reti kurš Latvijā vispār ir spējis vārdos izteikt faktiski F. Dostojevska līmeņa kaimiņieni, kāda ir Jums. Es esmu aizkustināts.

Skaisle Jatalniece
pirms 2 gadiem
Domāju,ka Dostojevskis šodienu "nepanestu". Nācu no parka un redzu pieturā stāvam sievieti ar kuplu sakuras pušķi - vai tā ir vai nav mana problēma,ka pirmais,ko nodomāju - sazagusies maita. Bet nu labi. Cīņu diena pagājusi, ko varēju izdarīju,ko nevarēju- neizdarīju

Skaisle Jatalniece
pirms 2 gadiem
nu jā -tas dzejnieks Vērdiņš tač solīja man miljonu vai pusi miljona , bet solīja - bet nu - viena lieta, ka solīts makā nekrīt, cita lieta, ka dzejniekiem jau uzticēties nevajag - bet nu drusku es ticēju un cerēju - jāsaka godīgi -

pirms 2 gadiem
Raksta autores problēma ir tajā, ka viņa neizprot, ka lietu kārtību nosaka un mums grib uzspiest kaut kādi tādi paši grēcīgi un nepareizi cilvēciņi kā mēs visi pārējie - "baznīcas tēvi", kas kaut ko ieņēmuši savās paštaisnajās galvās, bet gan visa radītājs Dievs. Tas ir Viņš, kurš nosaka kas ir pareizi un kas nav, jo viņš visu zina labāk par mums, jo viņš, atšķirībā no mums, zina Visu. Ja tas tiktu saprasts, tad arī atkristu uzmestās lūpas apvainošanās par to, ka kāds iepīkstējies pateikt, ka nav visatļautība un pastāv absolūtā patiesība, pret ko mēs esam bezspēcīgi savos dubļos. Piedevām, mums par laimi, viņš mūs mīl un vēl mums to labāko, nevis vienaldzīgi ļauj mocīties. Izvēle, viņam klausīt vai nē, tā gan ir atstāta mūsu pašu ziņā. Viens tai uzspļaus, cits varbūt aizdomāsies, kā tas ir - nomirt par tiem, ko pat nepazīsti, izglābt tos, kas vēl pat nav piedzimuši. Tas mūsu prātam ir neaptverami. tomēr ir vērts mēģināt. Mīlestību mums vajag. Mīlestību. Un nevis romantiski juteklisko, bet īsto - pārpasaulīgo. To mēs varam dabūt, ja paļaujamies un uzticamies, nevis kurnam vai brēcam pēc savas taisnības. Lai miers.

Skaisle Jatalniece
pirms 2 gadiem
Paradoksāli jā n - piekrītu par 101 % , tikai problēmiņa tāda, ka katrai no mums - autorītei Gailītei un man tas paradokoss ir katrai savs un Saulu - Pāvilu tur nevajag piesaukt un arī Kants un Ārente, lai mūžībā spriež un izlemj paši. Ne mums viņus ļauprātīgi izmantot ....

Fokusēsimies uz šeit un tagad un uz mums.
Par to, ka Baznīca noraida un kā saka atstāj likteņa varā vai sorosistu pavēnī citādos un nepieņemtos Gaile melo. Un melo ciniski un ļauni. Nu neticu, ka tāda dāma, kuru sabiedrība uztur un nodrošina, kurai nav jāstrādā ikdienas darbs no līdz, neklausās radio un nelasa interneta kultūras portālus. Neticu tam, bet ticu, ka viņa -Gaile absolūti apzināti melo par Baznīcu.

Lūk, Monopols LR 1 raidījumi - tur ir vairāki tādi raidījumi, kuros to viesi liecina par baznīcas ieinteresētību un pretimnākšanu un cenšanos saprast un pieņemt visus, bet šo saprašanu un pieņemšanu saprotot tikai un vienīgi kā abpusēju.

https://lr1.lsm.lv/lv/raksts/monopols/uznemejs-aigars-zelmenis-ari-makslas-un-kulturas-cienitajs-un-iz.a139513/

https://lr1.lsm.lv/lv/raksts/monopols/antiko-zinatnu-doktore-interneta-zurnals-telos.lv-redaktore-agne.a141278/

Mans patiesais pārsteigums bija un ir Aigars Zelmenis - tik dziļš cilvēks. Viņam ir bijušas arī citas intervijas, bet par velti un kā saka uz sitienu - pieejama ir šī - https://spiriterritory.lv/sarunas/intervijas/25238-sinergija_starp_materialo_un_garigo

Un ir vēl citas liecības, kas apgāž Gailes pārmetumus , ja viņa tos adresē Baznīcai kopumā.

Cita lieta, ja mēs runājam par konkrētiem gadījumiem. Piemēram, sorosistu mīlulis ir mācītājs Cālītis, bet man šis pats mācītājs ir kā kristietības , kā Baznīcas nodevējs. Jo tieši viņš bija tas, kurš man lika domāt, ka arī kristietis var ļauties konjunktūrai - izdevīgumam , nodevībai. Tātad - brīdī, kad man nepietika ar Svēto vakarēdienu viņa - Cālīša dievkalpojumos, kad jutu neiecīešamība pēc sarunas ar mācītāju, pēc draudzes atbalstu - nolēmu iestāties Cālīša draudzē. Man bija slims bērns - sāpēs raud, ārsti nevar uzstādīt diagnozi, bet pretsāpju zāles lietot neļauj, jo neesot skaidrs kas tās par zālēm, man bija māsīca, kura cieta no vardarbības un kurai es vēlējos palīdzēt un man bija problēmas attiecībās ar vīrieti - un vēl man bija -kā es toreiz domāju -Kristus sūtīta vēsts - esi aktīvāka draudzē - tur atradīsi spēku. Bet - kad piegāju pie Cālīša un iztiecu vēlmi kļūt par viņa draudzes locekli viņš mani saņēma aiz pleciem un pagrieza pret tādu sandru , kura tieši tāpat kā cālītis - nepateica pat ne banālo - cik jauki, apsveicu, vai kā jūs sauc, neko - pat lāgā nepaskatījās uz mani un paspēra tālāk pei tādas dūšīgas dāmas, kura izturējās tieši tāpat- lien te visādas gnīdas virsū - uzmeta uz galda anketas lapu ne vaŗda nesakot un uz manu jautājumu par draudzes nodevu atņurdēja, ka tad ja vajadzēšot, tad pateikšot. Nu ja to nesauc par Baznīcas atraidījumu - tad kā to sauc? Paradokss ir tāds, ka ja es cālītim pateiktu , ka lūk, esmu bēgle no Sīrijas vai lezbiete, kura baidās publiskot attiecības- tad mani laikam pieņemtu draudzē ar paklanīšanos - bet tā kā biju nekonjunktūrisks gadījums- tad cālīša draudzei nevajadzīgs

Kad Vanags paziņoja par Cālīša izslēgšanu no LELB - es tam pilnīgi piekritu. Un tad - pēkšņi zvans un kāda samtaina sievietes balss stāsta, ka es esot Cālīša draudzē un lai nākot parakstīt atbalsta vēstuli. Atbildēju tā kā par to jutos - man tādu cālīti nevajag tāpat , kā viņam savulaik es nebiju vajadzīga.

Tā kā, ja Gailei padomā ir kāds mācītājs un kāds gadījums, kad homoseksuāls cilvēks nav guvis meklēto atbalstu pei kristiešiem, tad es kā Vecajā Derībā varu liecināt - gadījums pret gadījumu, nevis Baznīca slikta.

Un vēl ļoti ļoti būtiski - manuprāt, tas replay arhīvos ir apzināti izdzēsts,jo nekur nevaru atrast to LTV1 Panorāmas sižetu, kurā MARTAS dāmas - LATVIJAS čaklākās ceļotājas un muldētājas bija uzaicinātas uz tikšanos ar katoļu baznīcas pārstāvjiem ZA. Manuprāt, tur bija pats arhibīskaps STankevičs. Sarunas sākumā tās martinieces iekliedzās, ka tādām muļķībām - Baznīcas viedoklim - viņas savu laiku neveltīšot - vēl kaut ko nobrēcās un aizskrēja pirsdamas un palēkdamās. Nu ja šādās situācijās ir pārmetumi Baznīcai un nevis frustrētām, nedabūjušām, sevi pārvērtējušām dāmiņām, kuras jūtās droši zirgā uz , kuru auļo - tad nekādi citādi kā melus un liekulību es tādu Gailes viedokli nevērtēju.

Labi un 101. reizi varu apliecināt - zvērot pie paša sava smukākā priekšzoba labklājības, ka tieši Martas dāmas mani burtiski uzmeta 2x , kad mēģināju palīdzēt savai no vardarbības cietušai māsīcai, kura nu ir nosista un pateicoties manai neatlaidībai - slepakava ir notiesāts.
Nekādu citādu kā cinisku attieksmi no Martas nesaņēmu - un kad te gada sākumā bija ziņa ka Marut grib kādai tur balvai izvirzīt - man sirds apmeta kūleni - ja tādas fūrijas vēl apbalvot grib , tad nav variantu - tad ir jāpaziņo , ka taisnīgums, godīgums , tiesiskums Latvijā ir nogrimis Daugavā pie Lāčplēša un Melnā Bruninieka uz visiem laikiem

Ir teiciens - ar labiem nodomiem ceļš uz elli bruģēts - es gan to vizualizēju, ka feministes ar gaili pa priekšu uz turieni dodas, bet tas paradokss var būt tāds, ka viņas turas pretī, jo uzskata, ir svēti pārliecinātas, ka tā taciņa ir iemīta priekš manis

Tā kā pavisam notiekti - paradoksi ir - tā ir svēta patiesība - lūk , viss pārējais - par to varam parunāt

pirms 2 gadiem
Paldies liels par ierakstu! Un līdzjūtība, un spēku visu panest un izturēt!

Agra Liege
pirms 2 gadiem
Paldies! Paldies, ka nenogurstat, jo domas skaidrībai un empātijai mūsu valstī tik bieži nākas atsisties pret sienu.

pirms 2 gadiem
Jauki, ka mēģināt atbalstīt, tomēr taisnības dēļ jāsaka, ka ar domas skaidrību te ne visai spoži. Daudz sagrozītu faktu un neslēpts naids pret kristietību kā tādu. Pateikt, ka baznīca ienīst homoseksuālus cilvēkus ir klaji meli. Tieši otrādi - Jēzus ir vienīgais, kas mūs mīl mūsu visdziļākās, cilvēciskās būtības dēļ. Un tā nav seksualitāte, kas definē cilvēka identitāti, lai kā to visiem mēģinātu iepārdot mūsdienu pasaule, nē. Cilvēka identitāte ir viņa dvēselē. Un dvēsele var būt laimīga tikai tad, ja ir piepildīta. Un patiesi piepildīta tā var tikt tikai ar mīlestību un būšanu ciešās attiecībās ar savu radītāju - Dievu. Mums ir izvēle sekot viņa piemēram, un upurējot sevi, sev mīļos netikumus un grēkus, tomēr izvēlēties viņa Patiesību, nevis turpināt dzīvot pašapmānā, saucot slikto par labu, lai tikai pašiem nebūtu jāmainās.

slikts  
pirms 2 gadiem
"Neslēpts naids pret kristietību kā tādu" ir diametrāli pretēji rakstā teiktajam, pārējais komentārs pauž riebīgu "sit, jo mīl" loģiku.

Feita Seilore
pirms 2 gadiem
"Es saskatu, ka baznīca, kas atgrūž cilvēkus, norādot uz daļu no viņiem kā uz tādiem, kas nav līdzvērtīgi un tiesīgi uz tiem pašiem labumiem, ko no valsts saņem citi, ir baznīca, kas lepojas ar savu pareizību un ir satraukta par savu drošību un ērtībām, bet dara to uz citu – nepareizo (homoseksuālu cilvēku, sieviešu u.c.) cilvēku rēķina. Cilvēku atgrūšana, iezīmēšana, norādīšana uz cilvēkiem kā mazāk vērtīgiem – tā nav mīlestība. Tās ir bailes zaudēt varu."
 ATGRIEZTIES UZ RAKSTU

PĒC TĒMAS SAISTĪTI RAKSTI

Satori

PIESAKIES SATORI JAUNUMIEM!



Satori

Pievienojies Satori - interesantākajam interneta žurnālam pasaulē.

Satori
Satori
Ielogojies

Sveiks, Satori lasītāj!

Neuzbāzīgu reklāmu izvietošana palīdz Satori iegūt papildu līdzekļus satura radīšanai un dažādo mūsu finanšu avotus, sniedzot lielāku neatkarību, tādēļ priecāsimies, ja šeit atspējosi savu reklāmas bloķēšanas programmu.

Paldies!