saulpurene
pirms 6 gadiem
"Spēlētāja brīvība pasaules izpētīšanā stāstniecībai droši vien ir piemērotāka nekā savulaik sludinātās interaktīvās filmas."

Man šķiet, ka šeit jāņem vēra tas, kā katrs uztver stāstniecību, un kādas metodes labāk darbojas. Es neteiktu, ka spēles, kuru stāstus rada telpa, ir veiksmīgākas kā "interaktīvas filmas". Tās, iespējams, pastāsta dažādākus un kvantitatīvi vairākus stāstus, bet vai tādēļ (vienalga objektīvi vai subjektīvi) kvalitatīvākus? Es teiktu, ka Telltale Games sērijas, kas burtiski ir "klikšķini, lai pabīdītu notikumus uz priekšu" ir tikpat labas stāstniecībā.

Problēma ar tādām spēlēm kā Crusader Kings un The Sims ir tā, ka spēles elementi nav tik dažādi vai daudzveidīgi, lai visu laiku ģenerētu jaunus un jaunus, spēlētājam interesantus stāstus. Pietiekami ātri var iepazīties ar to, kādas stāstus sastāvdaļas tiek iedotas un, kas no tām galarezultātā var sanākt. Man vismaz, ja vien neuzstādu sev īpašu uzdevumu (panākt, ka navarriešu zemes manto tikai sievietes, izaudzināt vienu dzimtu līdz desmitajai paaudzei pilnīgā nabadzībā), šādas spēles pārvēršas par "dabūt vairāk". Vairāk zemes, vairāk virtuālas naudas, vairāk mēbeļu, vairāk (vai gavelkind gadījumā - mazāk) bērnu. Un tas paliek vienveidīgi.

Bet visādi citādi - liels prieks, ka arī latviešu valodā parādās kādi nevirspusēji raksti par iemīļoto tēmu. :)

Jānis Krišāns
pirms 6 gadiem
Paldies par rakstu! Bieži negadās latviski izlasīt saturīgu rakstu par spēlēm kopš gamez.lv aizgāja uz labākiem medību laukiem.
 ATGRIEZTIES UZ RAKSTU

PĒC TĒMAS SAISTĪTI RAKSTI

Satori

PIESAKIES SATORI JAUNUMIEM!



Satori

Pievienojies Satori - interesantākajam interneta žurnālam pasaulē.

Satori
Satori
Ielogojies

Sveiks, Satori lasītāj!

Neuzbāzīgu reklāmu izvietošana palīdz Satori iegūt papildu līdzekļus satura radīšanai un dažādo mūsu finanšu avotus, sniedzot lielāku neatkarību, tādēļ priecāsimies, ja šeit atspējosi savu reklāmas bloķēšanas programmu.

Paldies!