Renāte Bružāne 1
pirms 6 gadiem
ko_neko
pirms 6 gadiem
Kāda jēga šādam apskatam, ja neskaita pašapliecināšanās patosu?
ko_neko
pirms 6 gadiem
Tieši kontrolētajās mākslas "teritorijās" jau arī pakļautība plaukst un zeļ, un tad nu kritiķi, kas sevi uzskata par varu, paši izfantazē sev cietumu, kuru viņi kontrolē un ieslodzītie tad nu arī ir tā saucamie "meinstrīma" autori, jo viņi tiešām klausa, ko viņiem saka "policija" un dažādu fondu naudas dalītāji.
Jautri! Iznāk, ka tie būtu "tā sacīt" BRĪVIE!
Un tad no šādas otrādi apgrieztas loģikas, dabiski izriet vērtējumu paradoksi: tiek pasludināts, ka "nespēj" izteikties citētā dzejoļa autors. Bet tieši šajos tekstos ir acīmredzama un ļoti skaidra jēga, starp citu, nav nemaz jāsauc palīgā enciklopēdiskās vārdnīcas.
Galu galā tieši gribas palasīt šo jauniešu tekstus, ja kaut kur var dabūt nopirkt.
Vispār es gribētu teikt: veiksmīga reklāma. brīnums tikai, ka pati autore neizskatās nemaz tik veca, kā liecina pārspīlētās visu mākslas pasauli kontrolēt vēlmes - tas vairāk raksturīgs pensionāriem.
Bet - dažādi mēs bijām un esam joprojām!
Recenzija
12.08.2015
4
No Nemākslas līdz Poperam. Izteikšanās subjekts un šarms