Rīgas Mākslas telpā būs skatāma Kurta Fridrihsona izstāde (2)

  • sm.  

    2012. gada 9. maijā, plkst. 19:09

    Uz Fridrihsona mākslu ir vērts iet kā uz rokkoncertu, tas ir, ir motivācija ;)

  • ?  

    2012. gada 10. maijā, plkst. 13:50

    Grieķu, gulaga, gara radinieku, mākslas filtrētā atmosfēra šīs nosacītās telpas vienlaikus sakārto paša mākslinieka personības arhitektūru, kas neinscenētā vidē vienmēr ir simultāndarbībā.


    WTF?

Piedalies diskusijā

Lai komentētu, lūdzu, autorizējieties!
Reģistrēties  |  Aizmirsu paroli
Ienāc ar
FB Twitter


Parakstīties uz Satori jaunumiem

Dienas citāts

  • Quotes_up

    Esmu pilnīgi pārliecināts, ka pēc desmit gadiem autortiesības vairs neeksistēs.

    Quotes_down
    Deivids Bovijs 2002. gadā

Iesakām

  • Image

    2013. gada 4. janvārī, plkst. 8:01

    Aija Murāne: Skatītāja loma mūsdienu teātrī (4)

    Daudzus gadsimtus teātris ir bijis vieta, kur skatītājs var apbrīnot aktierus par viņu skaistumu, balsi, fiziskajām spējām un, protams, māku likt noticēt, ka aktieris ir kāds cits cilvēks. Taču laiki mainās un skatītājam izrādē tiek piešķirta lielāka loma.

  • Image

    2014. gada 22. maijā, plkst. 0:05

    Gints Gabrāns: Nenormāla attieksme pret īstenību

    Mākslinieks Gints Gabrāns izstādei "Lauki" radījis mākslas darbu "Food", kurā ģenētiski modificētas bifidobaktērijas no mākslinieka gremošanas sistēmas ēd celulozi.

  • Image

    2012. gada 24. augustā, plkst. 8:24

    Ieva Lejasmeijere: Asuma dziļums, kas sažņaudz (3)

    Nav ne jausmas, kādi muskuļi tiek nodarbināti Katrīnas Neiburgas izstādē, bet, izejot no tās, uz brīdi likās, ka frāze par iespēju uz pasauli paskatīties jaunām vai citām acīm tiešām kaut ko nozīmē un ka tas tikko piedzīvots.

  • Image

    2013. gada 20. februārī, plkst. 8:02

    Ivars Ījabs: Nesēji (5)

    Latvijas politikā ir milzīgs personāla apgrozījums, jo katrās vēlēšanās parādās jauni "tautas glābēji" un "reformisti". Viņi parasti neko daudz nezina par savu elektorātu un tā vajadzībām, tādēļ labprāt inficējas ar birokrātisko žargonu – īpaši tad, ja tas izklausās "advancēts", "eiropeisks" un, galvenais, gudrs.

  • Image

    2013. gada 31. janvārī, plkst. 22:01

    Sergejs Timofejevs: Klusais Dievs (3)

    Un šajā mirklī Klusais Dievs mani uzrunāja, viņš teica, lai es necenšos traukties kājās un mesties sāņus, Viņš teica: "Atpūties!" Un es jutu, ka gaisma noguļas man uz pieres kā roka. Un es atcerējos, kā gulēju mammas vēderā, un savilkos līdzīgā kamoliņā un gulēju.

  • Image

    2014. gada 31. janvārī, plkst. 7:01

    Sabīne Košeļeva: Grēkā krišana (1)

    Šorīt sāp divkārtīgi, jo naktī es mīlēju kādu vīrieti un naktī kāds vīrietis mīlēja mani. Naktī es biju padevīga. Ne miņas no ierastā aizdomīguma, ne miņas no ierastā visa pārējā. Es uzticējos, lai gan man nav ne jausmas, kā tas ir jādara.

  • Image

    2014. gada 3. aprīlī, plkst. 6:04

    Toms Ķencis: Mūsdienas. Pēc postmodernisma (12)

    Savā ziņā postmodernisma beigas atnāca līdz ar interneta attīstību: globālais tīmeklis ir centrālā robežšķirtne starp mūsdienām un postmoderno laiku.

  • Image

    2014. gada 24. jūlijā, plkst. 8:02

    Aptauja: Bērnības mīļākā grāmata (4)

    Pirmā baudāmā lasīšanas pieredze nereti saistās ar gluži intīmām atmiņām – vai to ir lasījusi priekšā māte, vai arī tā paslepus lasīta vēlu naktī zem segas ar lukturīti, jo jau sen bija pagājis noliktais gulētiešanas laiks.



Kultūras Ministrija
vkkf
kultūra.lv